Upravljanje kvalitetom

Upravljanje kvalitetom

Kandit d.o.o. sustavno radi na zadovoljavanju potreba i želja potrošača uz osiguranje visoke kvalitete svojih proizvoda, ostvarivanju poticajne radne sredine svojih zaposlenika i primjerene dobiti svojih dioničara.

Implementacijom suvremenih marketinških strategija i tehnologija fokusiranih na istraživanje, razvoj i potrošača, kontinuirano će razvijati kvalitetu i snagu brandova.

Naše aktivnosti obuhvaćaju razvoj, proizvodnju i prodaju bombonskih i čokoladnih proizvoda.

U svome poslovanju unapređujemo asortiman i kvalitetu svojih proizvoda, efikasnost poslovnih procesa, kvalitetu odnosa s kupcima i dobavljačima te kvalitetu odnosa prema svojim zaposlenicima.

Razvoj novih strateških znanja, stručno obrazovanje i stalna briga o kadrovima također su dio politike kvalitete.

U tu svrhu primjenjujemo međunarodno prepoznatljiv sustav upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001:2008.

Sustavno vodimo brigu o zdravstvenoj ispravnosti i sigurnosti naših proizvoda sukladno zakonskim propisima RH, EU i ostalih zemalja s kojima poslujemo.

U okviru sustava upravljanja kvalitetom provodimo samokontrolu prema načelima HACCP-a u cilju proizvodnje zdravstveno ispravnih proizvoda.

Sa ciljem ispunjenja zahtjeva i proširenja tržišta, u okvir sustava upravljanja kvalitetom uvedena je norma International Food Standard (IFS), koja predstavlja operativni instrument za procjenu dobavljača prema zahtjevima kvalitete, sigurnosti i usuglašenosti sa normativima o prehrambenim proizvodima.